Nog 3 dagen - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 September 2011 | Nederland, Denekamp

Hola,

Como estas?

Nou zoals jullie kunnen zien ga ik weer op reis, en ik vertrek aankomende donderdag.

3 Maanden rondreizen in Ecuador, Peru, Bolivia en Brazillie....

Donderdag ochtend om 7.55 vlieg ik vanuit schiphol naar Quito, Ecuador.

Alles is ondertussen geregeld, en klaar gelegd, nu alleen nog alles in me backpak pakken. Wat nog moeilijker gaat zijn, dan ik dacht...

Kleding mee nemen voor 3 maand, zowel voor warm als koud weer, en nog eens bergschoenen, slaapzak, luchtbed etc. En het mag maar 20 kilo wegen, dus dat word nog wat.


Zolang ik in Zuid-Amerika zit zal ik proberen om mijn waarbenjij.nu bij te houden als ik 1x in de zoveel tijd ff naar een internet cafe kan!

Buenos tardes,
Besos y abrazos

  • 08 September 2011 - 17:03

    Mariska:

    Ilsiiiiiii,
    Heb je een goede vlucht gehad??!!!!
    Veel plezier met je ontdekkingstocht ;-)

    Liefs en dikke kuszz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 29884

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: