First view days - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu First view days - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

First view days

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 September 2011 | Nederland, Denekamp

Donderdag ochtend rond 4 uur opgestaan, ontbijten, omkleden en op naar aschiphol.
Aangekomen op schiphol moest ik toch een retour ticket hebben, anders mocht ik niet mee. Op een of andere manier is het toegestaan om je een fake ticket te geven, wat uitgeprint word, en dat je zo genaamd terug vliegt op een bepaalde datum. Dus die heb ik gekregen, en ik mocht mee.
Nog ff snel dollars om wisselen voor dollars bij de ABN. Helaas konden ze niet alle grote briefjes om wisselen voor kleine, maar ja, helaas.
Het was toen ook al boarding tijd, kwam ik erachter dat ik niet bij vertrek hal 3 moest zijn, maar bij 1. Dus was haasten als een gek. Nog ff snel afscheid nemen van me ouders, en snel naar me gate.
Die was natuurlijk ook nog eens helemaal aan het eind. Was er precies op tijd, kon zo aan sluiten aan de korte rij die er nog was.
Aangekomen in Madrid had ik een uur om overstappen. Nog ff snel een broodje gekocht, en al wandelend en met de metro naar mijn gate. Wat een groot vliegveld, duurde rond de 25 min om er te komen.
Vliegtuig had vertraging, want ze besloten om de reis van Gayaguil samen te voegen met die naar Quito. Mooi druk dus in het vliegtuig. Ik was ook nog 1 van de engiste Gringa´s hahaha....
Goede vlucht gehad, veel te eten en drinken gehad. We kwamen normale tijd aan in Quito, waar ik werd opgewacht door een een vrouw die mij naar het hotel zou brengen.
Simpel klein hotel, in die Buurt La Mariscal. Waar alle barretjes, restaurants, etc is.
Na me een beetje gesetteld te hebben wat rond gelopen, gegeten en een lekkere cocktail gedronken op het terras. Rond half 10 maar eens gaan slapen, ik was dood.
´s Ochtends vroeg wakker, en eerst maar eens lekker me krentenbollen opgegeten voor ontbijt. Rond 9 uur naar het ouce centrum gewandeld, en daar wat sightseeing gedaan. Paleis, kerken, museum etc. Rons de middag terug gelopen naar het hotel. Onderweg wat gegeten. Voor $2,50 had ik een complete maaltijd, vlees, rijst, aardappels en salade. Werd er nog een oudere man bij me aan de tafel gezet, en nog een poging gedaan om er mee te kletsen in het spaans.
Terug gekomen bij me hotel, was ook mijn kamergenoot gearriveerd. Zij zou ook mee doen aan de reis. Kate, uit australie. Leuke meid, spontaan, dus meteen ff gezellig gekletst.
Daarna nog maar ff een uurtje geslapen. Wat een uurtje moest zijn, werd een paar uur haha.. Half 6 werd ik wakker, en om 6 uur meosten we klaar staan voor onze meeting met de rest van de group.
Leuke group, nog 2 nederlandse meiden, aantal australiers, en engelsen. Leuke group bij elkaar. Na de introductie samen uit eten geweest, en daarna de kroeg in.
De volgende morgen moesten we om 8.15 klaar staan om te vertrekken richting de Jungle. ´s ochtends nog ff ergens ontbeten, en toen gingen we op weg.
Eerst nog naar de Ecuator, soort van monument. Dus kan ook van me lijstje afstrepen dat ik op de evenaar ben geweest.
Na een lange rit, met een stop voor lunch, waar het helaas regende, en we in onze mooie truck gingen eten kwamen we aan bij onze Jungle Lodges. Echt super mooi op een cliff, uitziht op de jungle en de rivier beneden.

Hier deelde ik samen met Helen aan cabin. mooi houten hutje, met een 2 persoonsbed en een stapelbed erin, met uitzicht op de jungle, en onze hangmat voor de deur. JUST AMAZING!!!

Helaas is me internet tijd op, dus de volgende keer meer info over me avonturen daar.

  • 15 September 2011 - 09:10

    Ilja:

    Leuk leuk, om zo weer jou verhalen te lezen.
    Geniet ze!! en Have fun!!

    Liefs!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 29880

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: