Een nieuwe baan - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Een nieuwe baan - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Een nieuwe baan

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 Maart 2013 | Nederland, Denekamp

Zoals jullie onder tussen allemaal wel weten vertrek ik aankomende week richting Ghana.
Aangezien mensen al vroegen of ik geen blog ging bij houden, zal ik een poging gaan doen!!!!

Nou 2 weken geleden kreeg ik te horen dat ik de baan kreeg als Care and Teaching coordinator in Ghana.

Op de terug weg van mijn vakantie uit brazillie, zat ik op het vliegveld in een beetje te surfen op mijn mobiel en kwam een vacature tegen voor Care and Teaching Coordinator in Nepal. Sluitingsdatum 1 februari, en het was ondertussen al de 19e.
Volgende dag toen ik thuis was aangekomen dacht ik, laat ik toch eens een mailtje sturen om te kijken of die vacature er nog is. En ja hoor, hij was er nog, ik moest maar reageren.

Gereageerd op wqoensdag, en op donderdag kreeg ik een mailtje terug of ik ook interesse had in dezelfde functie in Ghana. Dit had ik, en vrijdag meteen een skype gesprek gehad. Zaterdags kreeg ik een mailtje dat ik was aangenomen.

Maandags meteen alles met het werk geregeld, en ik zou vertrekken rond 12 maart.

De afgelopen 2 weken was gekkenwerk. Weer terug verhuizen naar me ouders. Die natuurlijk erg blij zijn dat al mijn zooi weer bij hun staat!! :)
Snel een nieuw paspoort aanvragen, Alles opzeggen, afmelden etc etc..... Nog snel vaccinaties halen bij de GGD,

Nu is het zondag een paar dagen voor me vertrek, en ik moet zeggen dat ik voor me gevoel alles redelijk rond heb. Alleen die akelige koffers inpakken moet nog......

Natuurlijk met de vriendinnen nog een gezellig afscheidsfeestje gehad, en super leuke afscheidskado's gehad!! Bedankt nog dames!!

Nou dinsdag zal ik vertrekken naar IJmuiden waar ik gezellig een nachtje blij slapen bij Maris, en dan vertrek ik woensdag richting Engeland, voor een trainingsdag. Daar blijf ik Nachts slapen in Brighton, dus kan nog ff sightseeing doen in brighton, en een vriendin van me daar op zoeken, nou wat wil je nog meer!!!
Donderdag zal ik dan vertrekken richting Ghana.

  • 12 Maart 2013 - 15:28

    Mariska:

    In eens is het dan zo ver.......... Je avontuur is echt begonnen!!!
    Ik wens je natuurlijk het allerbeste en vooral heel veel Plezier!
    Ik ga je volgen, dus succes met het bij houden van je blog ;-)
    XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Denekamp

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 29930

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: