Car Shopping and the rest - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Car Shopping and the rest - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Car Shopping and the rest

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Maine

Eeej mensen,

Nou al weer een berichtje van mij!! Volgens mij is dit echt de drukste week die ik zal hebben haha.. Nee, grapje..

Maandag eerst een bijeenkomst gehad met alle fellows, beetje kennis kunnen maken! Uitleg gehad over van alles en nog wat, en daarna off we go for car shopping!!

Wij (michaela (DE), shamoy (jamaica), Nicky (nl) gingen met kevin mee car shoppen!! We gingen naar tuddles, één van de grotere 2e hands auto's dealers! Ook een andere groep die met dave mee gingen, kwamen daar! Ik heb dave en kevin naar een auto laten kijken, en er waren we aardig wat dingen niet goed, maar alles word gefixt, en zit bij in de prijs, weinig miles gereden, dus was een goede koop!! Dus ik heb toen die auto gekocht. het is een Olds, alero of zoiets haha..

heb er helaas nog geen foto's van, maar morgen kan ik de auto ophalen, dus dan kunnen jullie allemaal mijn dikke bak zien!!

Verder dinsdag ochtend weer een informatie bijeenkomst gehad! "s middags met een gropeje bij elkaar gezeten voor onze skitt preparations (soort toneelstukje) die moeten we morgen op agency laten zien aan de agency's en de mede fellows!
daarna heerlijk werzen zwemmen, 30 baantjes haha.. jaja, ik doe ook nog wel wat! Moet ook wel met al dat eten hier! Elke ochtend, middag en avond eten we hier op the college, een heerlijk buffet!!

's Avonds zijn we nog met de hele groep naar the blues Club geweest, een karaoke bar, hier in Waterville! Was erg gezellig om even met de hele groep weg te gaan en just having a great time!!


Ooh ja, als je hier naar the college wil gaan (colby college dan, waar wij nu wonen op het moment) betaal je al 50.000 dollar, en woon je er nog niet eens en ook heb je geen boeken!!

Vanmorgen de rest van de papieren ingevuld, daarna zijn we weer met kevin op pas gegaan om te gaan Car shoppen voor Lee-ann (jamaica) en wij moesten onze papieren voor elkaar hebben om onze auto's te kunnen registreren. Hier is een auto registrene meer een nummerbord kopen in het gemeentehuis haha!!



  • 06 Augustus 2009 - 11:28

    Ma :

    Ik lees het al je begint al een aardig woordje ;amarican; te praten veel succes met je grote bak ,ben zeer benieuwt hoe die er uit ziet. Goede reis morgen en tot gauw. gr dikke kus .MA

  • 06 Augustus 2009 - 16:51

    Anne:

    hey ilse,
    ik lees het al je bent er maar druk mee!! ben benieuwd naar je grote amerikaanse bak, stoertje!!!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Maine

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 29879

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: