The latest update..... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu The latest update..... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

The latest update.....

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

19 Juli 2010 | Verenigde Staten, Staatsburg

Nou Zondag de 4th of july had ik speciaal vrij gevraagd, want maris en ik dachten, groot feest!! Nou niet dus, beetje verkeerd gedacht. Blijkt meer een familie dag te zijn, dat je gezellig gaat bbq’en, naar het strand of meer, etc. Nou wij zijn dus maar lekker op een strandje aan de Hudson gaan liggen, genieten van het super hete weer, en de Hudson natuurlijk.
’s Avonds naar Poughkeepsie geweest, om op een vlonder naar het vuurwerk te kijken, wat erg mooi was. Maris moest de volgende ochtend weer werken en ging na het vuurwerk naar huis, en ik ben nog ff met Julio en Josef mee geweest op de boot. Echt super mooi om al die verlichte bruggen, en sterren te zien wanneer het donker is. Zouden daarna nog ff een borrel drinken in Mahoney, maar toen bleek het hek dicht te zijn, dus zowel auto als trailer met boot, konden niet meer weg. Julio ff zijn andere auto opgehaald, en toen maar verstandig naar huis bier drinken, in plaats van in Mahoney.

Maandag morgen kwam micky op bezoek. Was weer super warm, dus hebben maar weer ff het strandje opgezocht aan de Hudson. Ff lekker bij gekletst natuurlijk, en het zelfs nog warmer dan de dag ervoor. Micky ging eind van de middag weer naar huis, Maris en ik hebben nog ff lekker in het zonnetje gelegen, en zijn ’s avonds maar uit eten geweest.

Dinsdag moest er natuurlijk weer voetbal gekeken worden. Gelukkig won Nederland, en konden we de mensen die voor Paraquay waren lekker plagen haha… Nog ff een paar uur geslapen ’s middags, en daarna richting de City. Ff lekker wezen stappen, heb ff weer salsa lessen gehad. Volgende ochtend er vroeg uit, en ben naar het Six Flags Waterpark geweest in New Jersey. Zou eigenlijk eerst naar het normale park gaan, maar het was veelste warm voor dat. Heerlijk van alle glijbanen af geweest. Eind van de middag nog ff Duitsland gekeken, en toen weer richting huis. Thuis gekomen echt wel de knollen op, en ff gegeten en toen heerlijk op de bank in slaap gevallen.

Woensdag en donderdag niet zo heel veel uit gevreten. Lekker gerelaxed, gewinkeld, aan de hudson gelegen etc. Donderdag middag nog ff uit lunchen geweest.
Vrijdag lekker de hele dag op de boot gezeten. Ff wezen lunchen in Kingston. En ’s avonds met maris lekker voor de tv een filmpje gekeken.
Zaterdag morgen vroeg vertrokken richting New Haven. Ff bij micky op bezoek, onderweg super slecht weer gehad, kon gewoon niet harder rijden dan 40 miles, waar je normaal 65 mile rijd. ’s Ochtends bij micky ff wat gegeten, en daarna richting de bioscoop. Had micky beloofd dat ik met haar nog naar Eclipse zou gaan. Dus die gezien, en daarna wezen shoppen. Nog ff uit eten geweest bij de olive garden, thuis bij micky nog ff thee gedronken, en toen was het ook tijd om naar huis te gaan. Op de terug weg kreeg ik nog een sms van Julio of ik nog zin had om wat te komen drinken met hem, en 2 vrienden uit de city. Dus nog ff gestopt bij Mahoney’s, en lag eindelijk om half 4 in me nest.
Zondag was natuurlijk de finale van het Wk, en die moest natuurlijk wel gekeken worden. Moest eigenlijk werken, maar ik was zo ziek…. NOT, maar wel ff ziek gemeld. ’s Middags met Maren en Renee voetbal gekeken in Darbu’s, natuurlijk gedressed in Oranje, en de accessoires die ik van de dames had gekregen uit NL. Helaas verloor Nederland, maar op z’n Amerikaans voetbal kijken met bier en chicken wings.

Maandag toch maar eens met me manager gaan praten, want zat toch wel lichtelijk te twijfelen of ik toch niet wil blijven. Met me manager gekletst en het was het beste nieuws wat ze de laatste week te horen had gekregen.

Dinsdag morgen kwam arne langs, om meubels te gaan verhuizen naar het nieuwe huis in Poughkeepsie. Ons huis staat nu dus half leeg, en het huis daar is maar half vol.
Rest van de week gewoon gewerkt. Dinsdag nog ff naar Grown Ups geweest, met me kerels. Verder de rest van de week was wel een rustig weekje.
Donderdag nog ff naar het nieuwe huis wezen kijken waar ik hopelijk ook ga wonen nu ik wil blijven. Wel al ff een kamer uitgezocht. Echt een dikke villa. 6 slaapkamers, 3 badkamers, 2 woonkamers, keuken, eet gedeelte, dikke tuin etc. Dikke luxe, alleen er staat nog niet genoeg meubilair in.

Vrijdag nog ff op de boot gezeten bij Julio. Was super warm, dus heb meer in het water gelegen, dan dat ik op de boot heb gezeten, maar was wel ff lekker ontspannend.

Zaterdag kwam Micky nog weer op bezoek. Zijn met de Catskill Mountain train geweest, daarna ff naar Woodstock om rond te kijken, en nog ff bij de Olive Garden wezen eten in Kingston. Thuis gekomen ff lekker geborreld en een filmpje gekeken, en toen was het ook weer tijd om het bed in te duiken.
Zondag morgen nog ff lekker wafels gebakken, met aardbeien en slagroom. En daarna was het ook weer tijd om naar het werk te gaan. Ff boodschappen gedaan voor het huis, en toen was de avond ook al bijna weer voorbij.

Wacht dus nu nog op het definitieve antwoord van ILEX, dat ik kan blijven. Anderson vind het al helemaal goed. Als ik dus mag blijven moet ik Aankomende week dus zorgen dat ik me nieuwe kamer in het andere huis schoon krijg, zodat ik de week erna al mijn spullen kan verhuizen, inclusief bed, kast, etc. Dan heb ik nog een paar dagen om me koffer te pakken, en gaan Maris en ik op onze roadtrip naar California en Hawaï. Terug gekomen ga ik dus echt in het huis wonen in Poughkeepsie, en kom ik eind januari terug naar Nederland.
Dus mensen tot die tijd moeten jullie me hopelijk nog ff missen, maar kom gerust een keer langs hier :P!!!

  • 20 Juli 2010 - 03:41

    Hilde:

    He Ilse! Leuk om te lezen wat jullie daar allemaal doen. Leuk dat je besloten hebt om langer te blijven. Het hangt nu alleen van ILEX af? Veel plezier met de laatste dingen! Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 29899

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: