De wekelijkse update... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu De wekelijkse update... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

De wekelijkse update...

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

12 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En het is weer zondag.. De dag dat ik me blog moet updaten van mezelf, anders vergeet ik alles hahaha..
Van de week niet zo super veel gedaan. Gewerkt van maandag t/m woensdag. Was nog steeds goed weer, dus veel met de kerels naar buiten geweest, basketbal gespeeld, gevoetbald etc. Me dinner was nog goed gelukt ook nog maandag, ach ja, wat kun je fout doen met pasta maken!!

Dinsdag begon een collega van me weer te werken, hij had zich in z’n vinger gesneden, en was er dus een tijdje niet.. Die begon weer te werken, en wat zijn die kerels erg hier…
Ik werk overdag met haast alleen maar kerels. De enige andere vrouw die er werkt is eind 50, dus die vinden die kerels niet zo interessant. Mijn mannelijke collega’s zijn 28, 35 en 42 jaar oud, en ze doen niks anders dan een poging om me mee te krijgen op date. Heb ze maar meteen verteld, ik dat geen co-workers. De ene begreep het al snel, en zei ook je kunt me dochter zijn dus ik wil gewoon leuk gezellig collega’s zijn en that’s it. De andere twee hebben bijna de hele week geprobeerd en gezeurt, maar volgens mij begrijpen ze het nu langzaam aan wel haha..

Donderdag en vrijdag zijn me vrije dagen, en Mariska en ik hebben Micky bezocht in New Haven. ’s Middags daar wezen shoppen, ’s avonds toen micky weer kwam van het werk zijn we gezellig uit eten geweest. ’s Avonds een filmpje gekeken, en heerlijk uitgeslapen. Tegen 2 uur zijn we weer bij Micky vertrokke, want ik moest rond 4 uur, half 5 thuis zijn, want ik zou met Marieke mee naar een Party… ja ja, een Sex Toy party haha.. Voor iedereen die nu natuurlijk denkt, heeft ze nog wat gekocht, het antwoord is Nee. Wat een afzetters zeg, alleen voor van die glow in the dark dobbelstenen die je in Nederland voor nog geen 2 euro kunt kopen, moest je al 7 dollar betalen, moet je nagaan… maar het was wel leuk om een keer mee gemaakt te hebben.

Aangezien marieke jarig was die dag, zijn we later nog uitgeweest met een paar collega’s van haar die ook op de party waren, en Paola en Jantina kwamen later in de bar. Was wel een gezellig avondje, alleen beetje jammer dat ik de volgende dag moest werken om 8 uur. Aangezien ik nog een eindje moet rijden naar me werk ging me wekker om 6.30, en ik lag er pas om 2 uur in.
Zaterdag avond nog uitgeweest met een aantal mensen die ik hier heb leren kennen. Was wel erg gezellig, en weer heerlijk laat. Had vanmorge ook wel moeite om me bed uit te komen, en naar me werk te gaan. Maar me dag werke was wel relaxed. Hadden 3 staff op 4 kerels, en zelfs van 4 tot 8, 4 staff en 4 kids. En aangezien de kids om half 9 al in bed lagen, heb ik heerlijk tot 10 uur een filmpje gekeken.

Nou lekker me bedje in en slapen…. Moet ff slaap inhalen… So good night new york!!

  • 15 Oktober 2009 - 12:37

    Mirthe:

    Hé Ils, ook ik lees natuurlijk al je berichtjes mee daarginter in the USA. Lees dat je het naar je zin hebt gelukkig. Je pa en ma hebben hier de koffer al opgehaald, haha! Ik spreek je snel weer op msn of hyves ofzo! Veel plezier nog, en kerst zal wel saai worden. Geen ruzie om bestek en Kroamschuddn in Marioparochie kijken, haha nou next year maar extra leuk maken! Liefs Mirthe

  • 15 Oktober 2009 - 12:39

    Mirthe Again:

    Ik bedoelde natuurlijk Mariaparochie, haha! ja het is ook moeilijk met 1 hand typen (ja ongeluk gehad met de scootie en me armpje nu zwaargekneust+ slijmbeursonsteking jeuj!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 29864

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: