Geslaagd - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Geslaagd - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Geslaagd

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 November 2009 | Verenigde Staten, Staatsburg

Nou ik zal maar meteen vertellen, ik ben geslaagd voor me Med Class, gelukkig maar. Het waren wel tering lange dagen. We hadden elke dag van 1 tot 3 post-orientation, en daar had ik nog die Med Class er achteraan!! Het was dus bijna 8 uur achter elkaar op een stoel zitten en luisteren.

In post orientation gingen ze ons alles nog een keer vertellen wat je ook allemaal te horen hebt gekregen in je huis! Er was denk ik 1 dag waar we wel nuttige info hebben gekregen, maar de rest…..

Bij de Med Class was wel interessant, maar soms een beetje moeilijk te volgen. Er worden met engelse termen gegooid, en met Medicijn namen. Als wij praten over aspirine in Nederland, hebben ze hier in Amerika over de Merk naam, en aangezien ze wel 20 verschillende merk namen hebben, weet je niet altijd waar ze over praten. En dat is dus met alle medicatie zo, om gek van te worden. Maar verder was de training goed te doen, en ben blij dat ik geslaagd ben er voor, en het achter de rug heb. Wel moet ik nog 3x medicijnen geven onder supervisie van een Nurse, voordat ik het alleen mag gaan doen.

Dinsdag avond toen ik weer kwam van Med Class samen met Jolinde en Paola naar Pine plains gereden, om de sleutel te brengen, van de nieuwe meiden. Ff kennis gemaakt, daarna nog ff bij Jeroen en zijn 2 nieuwe huisgenoten in Mansewood geweest, en toen lekker weer naar huis, pepernoten eten, en Karaoke zingen hahaha…

Verder zijn onze buren verhuisd, dus het is nu heerlijk rustig elke ochtend, geen fire drills meer, geen geschreeuw ’s ochtends meer… Heerlijk!!!!!


Donderdag avond gezellig een film avondje gehouden samen met Maris. Biertje erbij, om te proosten dat ik geslaagd was hahahaha…

Deze week helaas maar 1 dag vrij gehad, alleen vrijdag. Maar op die dag hadden we ook nog post-orientation, dus het hele vrij zijn gevoel was deze week wat minder. Na 3 uur met Maris wezen winkelen in Kingston. 2 paar nieuwe laarzen, nieuwe spijkerbroek, etc…… Ff me wenkbrauwen laten doen midden in de Mall haha.. Allemaal normaal hier, dus we doen er lekker aan mee!! Moeten wel goed integreren natuurlijk!!!!

’s Avonds met Diane, Jolinde en Marieke naar Shadows geweest. Ff daar gezeten, loungen en toen na een tijdje toch nog maar ff een kijkje bij mahoney’s genomen. Was niet super druk, maar wel ff leuk! Op tijd naar huis gegaan, want ik moest de volgende dag weer werken!!

Zaterdag avond ook nog ff in stappen geweest in poughkeepsie. Heerlijk uit geslapen zondag morgen, na 12 uur me bed uit, lekker gewerkt, en toen ik thuis kwam waren er twee ILEX-fellows die in Massachusets wonen. Ff wat samen gedronken met ze en wat huisgenoten, en toen lekker me bedje in gedoken.

Van de week de hele week werken, alleen donderdag vrij met thanksgiving .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 29890

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: