ff update about christmas!! - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu ff update about christmas!! - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

ff update about christmas!!

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

29 December 2009 | Verenigde Staten, Staatsburg

Nou weer ff een update!! Op het werk niet zo heel veel bijzonders deze week!

Maandag avond wezen winkelen met de kids, erg laat er weer, toen moest alles nog gedaan worden! Dus om 10 uur waren we eindelijk pas klaar met ons werk, niks lekker relaxen op de bank!!

Dinsdag had ik me eerste team vergadering! Tot nu toe was de teamvergadering telkens gecancelled, maar eindelijk ging die door! Was wel fijn om een keer met bijna het hele team samen te zitten!! Heb nog wel ff een mooi compliment gehad dat me manager erg blij me met was, en dat ze me de aankomende 5 jaar wel in het huis wou houden!! Me shift supervisor vond dat ook! En ze waren toch zo verbaasd dat ik echt aan teamwerk deed! Zo wilden vorige collega’s nog wel eens op hun kont gaan zitten als ze dachten dat ze hun deel van het werk gedaan hadden! En ik deed dat niet, en hielp iedereen totdat al het werk was gedaan!! Beetje logisch lijkt me, maar ja….

Woensdag had ik First shift, zou om 3 uur vrij zijn, en dan naar huis rijden en samen met Marieke naar New Haven rijden! Marieke was niet goed te pas, en ging niet mee! Ik was uiteindelijk pas om 4 uur vrij omdat de kerel die second shift moest draaien niet eerder op kwam dagen!!!
Uiteindelijk om half 8 bij micky, en toen kon ik zo aanschuiven aan het heerlijke diner dat Micky en Mariska hadden gemaakt!! Dames nog bedankt voor het lekkere eten!!
Daarna nog cadeautjes uitgepakt die onder de kerstboom lagen, gezellig gekletst, belachelijke foto’s gemaakt etc!! Super gezellig avond!! Heerlijk op de bank geslapen, want er waren geen matrassen meer over, maar moet zeggen: echt een heerlijke bank!!!
’s Ochtends nog ff gezellig ontbeten met Micky, Maris en Ilja! Gedouched, en de tas gepakt en tegen een uurtje of 12 ook vertrokken richting huis!

Thuis gekomen ff met de family geskyped, en een groente soepje gemaakt samen met maris voor de christmas brunch voor de volgende dag!! Daarna nog maar ff weer naar de bios geweest, naar what about the morgans!! Wel een leuke film haha..
Op de terug weg lekker pizza gehaald, en daarna lekker op de bank voor de tv op christmas eve met onze pizza en een biertje!! Andere huis genoten kwamen terug rond 10 uur, en nog ff gezellig met z’n allen een filmpje gekeken en wijntjes en biertjes gedronken!!

Volgende ochtend ff met de hele family geskypt!! Was wel ff leuk om iedereen weer te zien en te spreken!! Toch de familie nog gezien met kerst hahaha…
Daarna tafel gedenkt, en de dingen voorbereid voor de lunch! Anderen kwamen ook beneden om te helpen etc. Kon ik eindelijk de douche gebruiken haha.. De brunch was echt super lekker en leuk! Louise en haar moeder hadden een Deens iets gemaakt,(soort rijstepap iets) en er zat een walnoot in, als je die vond dan won je een prijs! Marsha was er niet, maar had jamaicaanse cake gemaakt! Verder salade, brownies, koekjes, italiaanse cake en salami etc etc. Echt heerlijk allemaal, en hadden voor de volgende 2 dagen nog lekkernijen over! Daarna de cadeautjes uitgepakt die allemaal onder de kerst boom lagen! Check de foto’s voor wat ik gekregen heb!!!

’s Middags met Marieke, Mariska en Chuck naar film geweest! Tering wat een drukte zeg!! In amerika zijn alle cafe’s, restaurants, winkelcentra’s dicht, behalve de bioscopen! Dus wat doen alle amerikanen die gaan naar de bios! Wisten wij veel, ja noh alleen Chuck wist dat! Zijn naar de film geweest Up in the air, met George clooney!

’s Avonds marieke ff geïntroduceerd met Kroamschudd’n in Mariaparochie! Mariska had ik vorige week al geïntroduceerd met het filmpje!! Toch de kersttraditie voortgezet! Heb nog wel ff aan je gedacht hoor Mirthe :P!!! ’s Avonds nog ff sneeuw gehad!!

Zaterdag ochtend had ik weer een vroege shift! Waren maar 2 kerels in huis, en werkte alleen dus dat was wel relaxt. Nog ff Annie kunnen kijken hahaha… ’s Middags kwam me collega erbij, en kwamen 2 andere kerels weer thuis! Lekkere shift van 12 uur, maar wel relaxt, dus dat scheelt! Alleen 1 van de kerels wou me een kopstoot geven, beetje bipolair op het moment!!

Zondag nog ff lekker gewerkt, niet zo veel bijzonders!

Vanmorgen samen met maris wezen winkelen! Moest natuurlijk nog wel een jurk kopen voor oud & nieuw!! Eerste winkel 4 jurken uit het rek gehaald, en meteen geslaagd haha.. Nog ff een paar pumps erbij gehaald, en helemaal klaar!!!
Kwam ik thuis na het werk, had ik me pakketjes binnen!!! Had er net ’s ochtends met Maris over gehad dat ik de Nieuwjaar rolletjes toch wel erg ga missen, zaten die in het pakketje!!! Dames, jullie zijn helemaal geweldig!! En de kerstklokjes hangen nu in de kerstboom!!!! SUPER SUPER BEDANKT!!!

Nou mensen slaap lekker, of voor jullie bijna goede morgen! Hier half 2, dus daar half 7!!!
Voor iedereen alvast een gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen!!! Dikke kus!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 29872

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: