Meer vrij, dan wat anders.... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Meer vrij, dan wat anders.... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Meer vrij, dan wat anders....

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 Juli 2010 | Verenigde Staten, Staatsburg

Nou hier weer ff een update. Naar het weekendje cape cod moest er helaas weer gewerkt worden, maar niet voor lang haha..

Zondags met vaderdag natuurlijk nog ff met vaders en een paar andere mensen. Moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van alles hahaha…. Daarna naar het werk. Lekker rustig dagje gehad. Kerels op tijd onder de douche gegooid en ’s avonds om 9 uur kon er lekker gerelaxt worden.

Maandag morgen nog ff lekker uitgeslagen en daarna uitgebreid ontbeten en toen naar het werk. Op het werk waren mijn collega’s en ik al snel klaar met alle voorbereidingen dus er kon nog ff voetbal gekeken worden. ’s Avonds moesten we een Busje op halen en zouden we naar de bieb, en we moesten nog spullen op pikken die de manager had in auto. Toen vertelde ze dat de overnight zich ziek had gemeld, en ze niemand hadden. Ik voor gesteld dat ik die wel wou doen als ik dinsdag, en woensdag vrij zou krijgen. Das was goed, dus thuis ff wat spullen opgepikt, en toen weer terug naar Pine Plains. Nou dus die dag heerlijk van 2.30 pm tot ’s ochtends 8 am gewerkt. ’s Nachts een beetje schoonmaken, had me laptop bij me, nou kabel met wel 500 zenders, dus heb me wel vermaakt haha… Je mag hier namelijk met een overnight officieel niet slapen.

Dinsdag om 9 uur ’s ochtends lekker me bed in gedoken en tot 2 uur liggen slapen. Toen ik me bed was uitgevallen vertelde Maren hun adres van hun nieuwe huis bekend was en dat zei en Marsha nog naar de film gingen of ik mee wou. Nou dacht waarom niet. Ff Snel gedoucht. Het huis ligt dicht bij de Gallaria Mall, 30 min van hier. Wel een groot huis. Daarna ff naar de 1-dollar-movie, en Death at a funeral gezien.

Woensdag en vrijdag bij Julio op de boot gezeten. Weer was echt heerlijk. Alleen vrijdag was niet helemaal me dag, Ging waterskiën toen spiertje in me boven verrekt, daarna toen ik nog aan het zwemmen was met me voet tegen een steen aangekomen en een snee onder me voet. Maar ja, dat de pret niet drukken hahaha…
Woensdag avond nog ff naar de bios geweest in Hyde Park, Night and day gekeken. Best een grappige film met Tom cruise.

Donderdag moest er natuurlijk voetbal gekeken worden. Tussen de middag nog ff snel uit lunchen geweest. Daarna Nederlands elftal gekeken. Aangezien de meeste ILEX meiden vrijwilliger waren bij een conferentie en op tijd vrij waren hadden we voorgesteld om ’s avonds te bbq’en. Maris en ik hadden de boodschappen gedaan woensdag avond, en donderdag lekker met 11 ILEX’ers zitten bbq’en. ’s Avonds nog met Maris, Daniela, Elenora en Renee wezen stappen in Mahoney’s. We zeiden gaan niet super lang blijven, was het nog 4 uur dat we thuis waren hahaha.. Dus het was wel weer gezellig!!!
Zaterdag nog ff wezen boodschappen doen in Kingston. Ook ff met auto gestofzuigd, was echt hard nodig na een jaar dat niet gedaan te hebben!!! ’s Middags nog ff voetbal gekeken. Toen verveelde ik me aan de eind van de middag en ik dacht laat ik eens gek doen en een appelkruimel taart gaan bakken, en daarna het avond eten. Aan het sms’e met Julio, en dacht die ie aan het auwehoeren was dat ie met een paar vrienden langs zou komen voor het eten, maar het bleek dus echt te zijn haha. Julio, Evan, Mikey, en 28 (bijnaam) kwamen langs. Nou gezellig zitten eten met z’n 6e, want maris was er ook. Nou die kerels hebben met z’n 3e bijna me hele appeltaart opgegeten hahaha… Hij viel erg in de smaak. Uurtje of 9 zijn de kerels weer richting huis gegaan, ’s Avonds nog ff voor de tv gelegen.

Zondag, Maandag en Dinsdag moest er nog ff gewerkt worden. Niet veel bijzonders eigenlijk op het werk. Dinsdag had ik 1ste shift, en mocht eerder weg, dus was om half 3 vrij. Lekker gerelaxt buiten in het zonnetje. ’s Avonds kwamen Mikey en Julio nog ff langs om een biertje te drinken, en zijn om een uurtje of 12 ook weer vertrokken.

Donderdag nog ff ff met Julio met de boot weg geweest. Was niet zo heel super warm, maar wel echt heerlijk relaxen. Super mooi uitzicht vanaf de Hudson als je richting de Catskill mauntains kijkt. Biertje en muziekje erbij, nou wat wil je nog meer???
’s Avonds met Daniela naar de bios geweest, naar de 3e film van de Twilight saga, Eclipse. Maren zou ook mee gaan, maar die was moe en wilde nog studeren voor haar Med class.
Thuis gekomen nog ff tv gekeken en het bed in gedoken, moesten er natuurlijk wel weer op tijd uit vrijdag morgen, Nederland- Brazilië. Het is toch leuk als er iemand van Brazilië in je huis woont. Ook Shamoy en Julio waren voor Brazilië en Maris en ik natuurlijk voor Nederland. Wij dacht echt Nederland gaat dik ingemaakt worden, stonden ze eerst nog achter ook nog, maar wonnen als nog!! Nou wij super happy natuurlijk, Shamoy kon wel janken hahaha…. Erg leuk hahahaha
Ff wezen lunchen in Rhinebeck, en daarna zelfs de andere wedstrijd gekeken, Ghana – Uruguay. Wat Uruguay won, en zij de tegenstanders voor Nederland zijn. Daarna nog ff de badkamer schoongemaakt, en daarna met Maris uit eten geweest bij de Diner. Thuis gekomen en op de bank lag voor de tv, zat ik me te bedenken dat we best uit konden gaan, aangezien Maris vrij was zaterdag en ik pas om 2 uur hoefde te beginnen. Nou zo gezegd, zo gedaan. Wat een avond!!! 1 vrouw van een jaar of 40 had een kort leren jurkje aan, en als ze aan het dansen was kroop dat ding op tot haar middel, en ze had geen eens ondergoed aan. Lelijke kerels die vroegen of ik al getrouwd was. Eeuuhhh, JA, wel als jij het vraagt!!! Kerels die een borrel met je willen drinken, en dan zeggen wil vanavond wel met je zoenen, nou nee dankje!!! Etc etc etc….. Echt zo’n avond kun je echt alleen maar hebben als je naar Mahoney’s gaat hahahaha…. Nou om 4 uur lag ik weer netjes in me bedje.

Zaterdags nog ff gewerkt. Natuurlijk nog ff World Cup gekeken, ’s avonds ff wezen vissen met me kerels, en dat was het dan ook wel weer. Thuis gekomen nog ff met Micky zitten skypen, en toen was het ook wel een keer tijd voor me bed. En nu heerlijk een hele week vrij!!!! Nu nog bedenken wat ik ga doen de hele week hahaha….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 29892

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: