Visiting Fellows, Boston, Micky, Party etc!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Visiting Fellows, Boston, Micky, Party etc!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Visiting Fellows, Boston, Micky, Party etc!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

24 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zoals jullie in me vorige stukje hadden kunnen lezen, donderdagochtend om 6 uur brandalarm gehad. Wat bleek nu, heb was bij ons te warm op de boven verdieping en in 1 van de brandalarmen zat te veel stof, en daarom is het gaan broeien. Positieve van het alarm is, dat bijna iedereen die het wou airco op de kamer heeft. Het is meteen een stuk aangenamer hier..

Donderdag ochtend met Laura onze supervisor onze social security numbers aan gevraagd. Bij mij waren er geen problemen, en ontvang het nummer met 1,5 tot 2 weken. Marieke had pech, er was iets met het visum niet goed gegaan, en zij moet nu een maand op het nummer wachten. En aangezien je in Amerika dat nummer haast overal voor nodig hebt is dat wel kut.

Om 12 uur vertrokken richting North Andover, Massachusetts! We zouden Sanne en Hilde opzoeken, en daar blijven slapen. Daar aan gekomen heerlijk uit eten geweest bij de italiaan en daarna een filmpje gekeken bij hun thuis onder het genot van een heerlijke rose’tje!! Mariska en ik zouden met z’n tweeen op de bed bank, en marieke op een matje! Wat lag dat bed geweldig haha.. Kheb de kussen van de bank er maar weer op gelegd, moest niet te veel draaien anders lag ik tussen die kussen haha… Maar toch heerlijk geslapen. Na een heerlijk ontbijtje vertrokken richting Boston, dat ligt een half uurtje rijden vanaf hun.

In Boston hebben we een stuk van The Freedom Trail gelopen, dat is een rode lijn die door de stad loopt, en je langs allerlei belangrijke en Historische wetenswaardigheden lijdt. Ja ja, ik doe nog wel aan culturele dingen :D!! En ze hebben er hele leuke fonteinen in Boston, dus ben er met Marieke door heen gerend haha.. Ja we zijn net weer kleine kinderen!!

Aan de eind van de middag de auto gepakt richting New Haven, Connecticut ! We gingen Micky op zoeken, en daar ook blijven slapen. Marieke is bij kennissen van haar in Boston gebleven, en Maris en ik gingen daar dan samen heen. ’s Avonds bij Taco Bell gegeten, wat smerig, gaan we ook niet weer naar toe!!!! Om half 10 was Micky thuis van het werk, en zijn we naar haar gegaan. Even ons bed opgemaakt daar, huis bekeken, en naar de Mac geweest om een ijsje te eten. Vlak bij micky’s huis zit the food coard, oftewel die Burger King, Mac Donalds, Taco Bell, etc etc allemaal bij elkaar.

Thuis aangekomen maar eens naar bed gegaan. Heerlijk geslapen daar. Volgende ochtend ontbeten, ff naar the Wall Mart boodschappen gedaan, en daarna naar het strand geweest! Heerlijk met je blote voeten door de zee lopen!! Micky moest nog ff werken van 3 tot 7. Hierna zijn we vertrokken naar Rhode Island, want Ilja en TJ hielden hun verjaardag.

Ook veel andere ILEX Fellows waren er, dus we konden lekker ff met elkaar bij kletsen. Echt leuk om de verhalen te horen over hun werk, en natuurlijk leuk om andere mensen jaloers te maken dat we nog steeds vakantie hebben haha.. Om 5 uur weer terug bij Micky thuis.

Lekker uitgeslapen, ontbeten en omgekleed. Om 2 uur weer vertrokken daar, en nu zijn we weer heerlijk thuis!!! Haha ja ja, we voelen ons hier al echt thuis, en we misten onze natuur en omgeving al een klein beetje!!!

Van de week is er nog een Country Fair hier van de week, dus daar gaan we zeker heen!! Integreren hier he haha.. verder wacht ik nog steeds om een mailtje van me manager, wanneer ik kennismaking heb op de groep, en waar het zit etc. Dus ben erg benieuwd!!

Nou tot snel mensen!!!

• 24 Augustus 2009 - 07:37

Ma :

Nou, alweeeeer een prachtig vakantiemoment.hopelijk net mooie foto's.