Back to the usaual day of life... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Back to the usaual day of life... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Back to the usaual day of life...

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

27 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maandag en dinsdag weer de normale week… Maandag hardlopen, brunche, en naar het werk!! Deze maandag hoefde ik alleen niet te koken, dus ik moest ’s avonds de kerels helpen met de showers!!! Had het al vaker gedaan, en ging altijd goed!! Deze keer ook, tot de laatste!! B. wou me knijpen, hij had me arm al vast, kon me arm nog weg trekken, voordat hij echt grip had!! Deed wel tering zeer, maar meteen gekoeld, en toen ging het wel weer goed!!
’s Avonds gezellig naar de bieb geweest!!

Dinsdag morgen maar weer eens wezen wassen, zoals gewoonlijk!! Deze keer me french manicure set mee genomen, en Maris heeft netje me nageltjes gelakt hahah.. Ja in amerika kan alles ,en niemand kijkt hier raar op! Maris, nog bedankt he!! Volgende week weer???
Op het werk was het al weer me laatste dagje voor me korte vakantie!!! Rustig dagje, buiten gespeeld etc! Aangezien ik de showers gister gedaan had, hoefde ik alleen maar de boeken in te vullen ’s avonds!!

Woensdag morgen met me auto naar de garage geweest! Maandag morgen ging namelijk het lampje van me engine branden!! Ik naar de garage, deed ik me auto uit, later weer aan, was het lampje toch uit!! Maar ja, ze hebben toch maar ff de computer aangesloten op me auto en alles was goed!! Daarna me ouders van het trein station gehaald!!

Wel raar, je ouders in de states en je hele andere leventje, maar ook wel weer leuk!! Eerst natuurlijk naar huis, en showen waar ik woon, en waar ze moeten slapen!! Ff geluncht, en daarna me ouders mee genomen naar de nieuwe brug hier in Poughkeepsie over de Hudson!! Super mooi uitzicht, en mooie herfst kleuren!! Me ouders waren ook wel erg benieuwd hoe nu een winkelcentrum er uit ziet hier, dus ze mee genomen naar de Gallaria!!

Daarna naar Coco’s geweest uit eten! En natuurlijk moest vaders ’s avonds wel een biertje hebben, dus maar naar de lokale beer winkel geweest, waar pa eerst 20 min moest kijken omdat ze zoveel soorten hadden, en hij niet kon kiezen!! ’s Avonds gezellig een biertje thuis gedronken!! Me ouders konden natuurlijk niet zo maar hier slapen, dus moeders moest nog ff kappertje spelen!! Eerst ik, en toen de rest van het huis haha.. Iedereen is weer blij met hun bij gewerkte kapsel haha.. Moeders bedankt!!

Donderdag ochtend op tijd uit bed, to the niagara falls!! Eerst thuis ff ontbijten, en rond half 11 zaten we in me auto’tje richting Canada!! Op de helft ff geluncht, lekker bij dunkin donuts, een muffin eten haha!!
Wat wel super is dat je tomtom gewoon aangeeft dat je op een gegeven moment gewoon 270 mijl dezelfde weg moet volgen!!

Donderdag tegen een uurtje of 6 waren we over!! Ff ons appartement bekeken, paar spullen uitgepakt, en toen moesten we natuurlijk wel meteen naar The Falls!! Super mooi om te zien, super indrukwekkend!! ’s Avonds lekker uit eten geweest, en daarna natuurlijk weer een biertje halen bij de bier boer!!! Gezellig in onze hotel kamer biertjes gedronken!!

Vrijdagmorgen werden we wakker en toen regende het! Er was ook voor de hele dag slecht weer voorspeld!! Toen we uit eindelijk op weg gingen, hadden we geluk en was het droog!! Natuurlijk weer naar the falls, veel foto’s gemaakt!! Daarna met de boot richting de watervallen, je zat er helemaal tussen in, en je werd gewoon zeiknat omdat het water zo hard naar beneden komt, en dan opstuift!!! Ik was echt bevroren en zeiknat toen ik van de boot af kwam, het was namelijk ook nog eens maar 5 graden buiten!! Toen maar lekker opgewarmt met een warme chocolade melk, en een broodje!! Na de lunch, begon het te regenen, dus zijn we maar richting ons hotel gegaan! Droge kleren aan, en toen met de auto rond gereden!!
We zijn richting Niagara on the Lake gereden, en onderweg nog een aantal keren gestopt, en foto’s gemaakt van het mooie uitzicht!!! Aangezien het bleef regenen maar wezen shoppen bij een grote Outlet plaza, helaas niks gekocht!!
’s Avonds uit eten bij Applebees, en daarna was het gelukkig weer droog, en konden we the falls nog bekijken by Night! Dan worden ze namelijk verlicht!! Ook super mooi om te zien!!

Zaterdag morgen op tijd wakker, en jaja, de Zon scheen! Ff wezen ontbijten en toen weer naar the Falls, moest natuurlijk wel foto’s hebben waar het licht anders valt en mooier is!! Aan gekomen daar, stond de wind ook anders dan de vorige dag, en zag je de canadase Falls helemaal anders, en bijna helemaal! Het lijkt dan net op een hoefijzer, word dan ook niet voor niks Horse Shoe genoemd!!
Tegen half 11 weer met de auto richting huis! Super slecht weer gehad onderweg, dikke regen, slecht zicht, maar we zijn helemaal veilig weer thuis gekomen!! ’s Avonds uit eten geweest bij een echte Amerikaanse Diner, Eveready!!
’s Avonds thuis nog een filmpje gekeken, bij gekletst met de rest van het huis, en toen lekker naar bed!! Vanmorgen voor me ouders een echt Amerikaanse ontbijt gemaakt, pancakes!!
Daarna nog ff door het Vanderbilt park gereden, en toen me ouders weer op de trein gezet!! Daarna mocht ik weer lekker naar me werk!! Ff naar een klein dierentuintje geweest, ’s avonds de kerels geholpen met douche, en toen was het al weer 8 uur, en kon ik weer heerlijk tv kijken tot 10!! Dus me dagelijkse leventje is weer gewoon begonnen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 29908

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: