Wat kan op de Amerikaanse werkvloer... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Wat kan op de Amerikaanse werkvloer... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Wat kan op de Amerikaanse werkvloer...

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

09 November 2009 | Verenigde Staten, Staatsburg

Nou heb een heerlijk hectisch weekje achter de rug.

Maandag morgen hadden we om 12 uur een lunch met Neil (de directeur van Anderson), en een aantal andere hoge pietjes van Anderson. Werd gekletst over hoe je het tot nu toe vond etc. Toen ze mij vroegen hoe het ging op het werk, heb ik gezegd dat ik de communicatie erg slecht vond, en dat je meer het gevoel had dat als er wat gebeurde, het ieder voor zich is! Ze wisten niet hoe snel ze naar de volgende ILEX girl moesten gaan. Ik moest eerder weg omdat ik naar me werk moest, maar Laura zou nog bij me terug komen.
Maandag was gewoon een normale dag! Een van de kerels heeft wel een gat in de muur gemaakt met z’n hoofd, maar verder de reguliere dingen op het werk. Niks bijzonders….

Dinsdag was ff wat anders.. Eerst heel relaxt ’s ochtends wezen wandelen in het Vanderbilt park, want we moesten natuurlijk wel alle herfst kleuren op de foto hebben!!
’s Middags naar het werk. Toen ik op het werk kwam, ware me twee collega’s al aanwezig, maar waren nog niet begonnen met werken. Ff gezellig met z’n drieën thee gedronken, en ik ben begonnen met het avond eten maken. Kwam de ene collega naar me toe, ik moest ruiken aan z’n flesje met drinken. Ik rook gewoon kats alcohol!! Ik natuurlijk meteen mooi pissig, en hem is ff verteld dat dat toch niet kon, dat het niet professioneel was, en hij zo z’n collega’s en die kerels in gevaar kon brengen!! Nou wou natuurlijk niet luisteren en hij ook pissig op mij!! Me andere collega deed net of hij niets zag, en wou er niks van weten!!

Kheb me op het avond eten maken gestort, en dacht ga me nergens meer mee bemoeien! Had geen idee wat ik moest doen, of dat ik iemand kon bellen!! Me shift afgemaakt tot 10 uur, en toen snel naar huis gereden!!! Het hele verhaal bij Maris uitgestort, Bedankt nog he Maris!!!

Meteen onze field coördinator gemaild, en een afspraak met hem gemaakt!! Hij was toevallig die dagen bij Anderson, dus dat was wel helemaal geweldig! Met hem een gesprek gehad donderdagmorgen, en ik moest van hem ook met mijn eigen coördinator en met Laura gaan praten. Ik hun gemaild voor een afspraak.

Kwam ik woensdag op me werk, had ik geluk, want bij toeval was me coördinator op het werk! Kheb haar meteen alles verteld, heb een verklaring op papier moeten zetten. Heb niet alleen het drinken gedaan, maar ook nog een paar dingen meer die me toch wel irriteerden en wat me niet helemaal lekker zat.

De ene kerel die aan het drinken was, hoefde ’s middags ook niet op het werk te komen, en moest zich melden op het kantoor van de hoge pietjes, en is per direct ontslagen!! Ben ik echt blij mee, enge vent!! De andere collega word nog onderzocht, en ben erg benieuwd of hij nog terug komt. Woensdag was verder nog wel een relaxt dagje werken. We gingen de verjaardag vieren van een van de jongens, hebben chinees gehaald etc. Lekkere ijstaart gegeten als toetje!!

Donderdag was ik gelukkig vrij, en heerlijk relaxte dag gehad!! Lekker uit geweest om te lunchen, heerlijke wandeling gemaakt in het Roosevelt park, en nog een ijsje wezen eten bij de Mac!! ’s Avonds lekker niks gedaan, en me series gekeken lang uit op de bank!!

Vrijdag ochtend zijn we naar Pine Plains geweest. Daar staat het nieuwe ILEX huis, voor 4 van de 6 nieuwe meiden die komen!! Hele ochtend met 6 man schoon gemaakt. Moet zeggen dat het huis er een stuk meer bewoonbaar uitziet!! Daarna Diana en Shamoy mijn huis nog ff laten zien, waar ik werk in Pine Plains.
’s Middags lekker nog weer eens thuis de badkamer schoongemaakt, tsja het was mijn beurt!

’s Avonds wezen stappen met Maris, Marieke en Paola. Echt super lachen, en veelste laat in huis! Ik moest ook nog eens de volgende ochtend First shift werken, en me natuurlijk verslapen! Moest om 8 uur op het werk zijn, was er om half 10! FOUTJE!!!! Maar me uren meteen weer goed gemaakt, en wat langer gebleven.

Zondag ochtend maar weer eens wezen hardlopen! Daarna lekker skype met Micky en Moeders, Douche, en naar het werk! Heerlijk wezen wandelen met de kerels!! Verder een rustig avondje, en de kerels gingen allemaal heerlijk op tijd naar bed!

Nou hoop dat ik de aankomende week een wat rustiger weer heb, want de week erna wordt ook weer een druk weekje! Elke dag post-orientation van 1 tot 3! Op maandag en donderdag moet ik naar Med-class van 3 tot 9! Ja zelfs donderdag op me vrije dag!! En dan ook nog de normale dagen werken!! Dus kan me uren wel weer op!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 29926

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: