Spin, police and not much more.. - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Spin, police and not much more.. - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Spin, police and not much more..

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

26 Januari 2010 | Verenigde Staten, Staatsburg

Zondag was een rustig dagje op het werk. Wel begon het vanaf 5 uur ’s avonds lichtelijk te ijzelen. Toen ik ’s avonds om 10 uur naar huis reed was het heerlijk glad. Met zo’n 25 mijl per uur naar huis gereden. Toch halverwege een mooie spin gemaakt. Heel rondje, en kwam in de berm aan de andere kant van de weg tot stilstand. Was wel ff schrikken, maar ja, weer iets van me To Do List af…. Auto startte gewoon weer en kon rustig naar huis rijden.
Maandags reed ik naar het werk, en me stuur trilde toch wel heel erg. Dat was wel weer wat minder. Dinsdag morgen de garage maar gebeld, en hem er naar toe gebracht. Toen Maris auto mee genomen naar het werk. Een collega van me reed ook met me mee, zijn auto was ook kapot.
Op de terug weg, werd ik gestopt door de politie. Dacht ie eerst dat ik gedronken had en alles, maar toen ie me rijbewijs zag snapte ie dat het gewoon me accent was haha… Voorlamp was kapot, maar mocht door rijden, maar moest wel zorgen dat ik het liet maken.
Nederlandse charmes toch nog ergens goed voor haha ;)!!

Woensdag morgen kreeg ik een telefoontje van de garage, duur grapje me auto fixen! Maar ja, het moet wel, heb hem nodig voor het werk. Eind van de morgen auto weer op gehaald.
Woensdag was verder een rustig dagje op het werk. Helaas ging de bios niet door, maar ja, volgende week weer een week.

Donderdag ochtend maar eens lekker uitgeslapen, ff de badkamer schoon gemaakt. ’s Middags ff uit wezen lunchen. Daarna nog ff gewandeld in het Roosevelt park. ’s Avonds gezellig met Marieke thee gedronken en ontbijt koek gegeten. Om half 11 maar eens me avond eten gegeten. Ja slecht Ilse, maar ja had geen honger na al die ontbijtkoek!!

Vrijdag morgen op tijd eruit, en naar Newark gereden om Maris op te halen. Door al ons gekletst op de terug was, waren we niet helemaal op de weg aan het letten, en op de tomtom, dus een paar keer verkeerd gereden. Weer in Hyde Park aangekomen maar meteen uit eten geweest, Marieke kwam ons ook gezellig vergezellen. Ff druk bij gekletst natuurlijk.
Vrijdag avond nog met Marieke in stappen geweest. T och leuk Marieke een beetje op fokken, en een kerel opjutten haha. Niet dan Marieke???? Het was weer gezellig!!! Voor herhaling vatbaar zo’n avondje, what about you???

Zaterdag en Zondag lekker gewerkt. Eigenlijk niet veel bijzonders. Zaterdag ff naar de winkel geweest met de kids. Laat er weer, dus een laat gegeten.
Zondag was een heel rustig dagje. De Jets moesten spelen, dus een van me kerels moest dat natuurlijk wel zien. Helaas hebben ze verloren.
Maandag gezellig met Dale gewerkt. Kreeg van hem een pak chocolade melk, French Vanille! Is echt lekker, natuurlijk ’s avonds op het werk meteen gedronken!!
Thuis gekomen wilden maris en ik kaarten boeken voor the Lion King op Broadway. Moet me verjaardag natuurlijk wel op een speciale manier vieren hahaha. Maar helaas niet genoeg geld op de rekening. Dus de kaarten worden nu dinsdag avond geboekt.
’s Avonds nog lekker een paar biertjes gedronken, met heerlijke Nederlandse kaas erbij!! Echt wat genieten die kaas. Beetje te lang blijven zitten, en toen vanmorgen om 6.45 ging de wekker. Moest om 8 uur beginnen, dus 7.15 in de auto zitten. Kerels hadden een non-programm day van Day-hab.

Wezen winkelen ’s middags. Een van de kids wist zich niet helemaal te gedragen zoals hij moest, waardoor een ander kind een behavior kreeg. Moesten we hem met z’n tweeën onder de arm nemen, en mee nemen, maar ja, kind was een beetje te zwaar en ging op de grond liggen. Maar daarna ging het wel weer met hem…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 29903

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: