In the USA - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu In the USA - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

In the USA

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Maine

Hoi Allemaal,

Nou ik ben aangekomen in de USA!!! Vanmorgen afscheid genomen van me Lieve vriendinnetje, die zo gek waren om eerst thuis afscheid te nemen, en daarna stiekum naar schiphol te rijden!!! Echt dames, jullie zijn geweldig!!!!! Ga jullie zekers missen!!

En pap's en mams, jullie natuurlijk ook!!!

Maar goede vlucht gehad! Wel hadden we een extra stop in Ierland.. Namelijk eerst in Dublin, en toen vlogen we nog weer naar een andere plek, daar moesten we het vliegtuig weer uit, door de douane, en toen het vliegtuig weer in!! Beetje vaak allemaal!!

Maar we kwamen op tijd in the USA aan, al mijn koffers waren er gewoon! Van een aantal mensen niet, die hebben gewoon niks geen kleren nu hier!!

Toen nog een busrtit van 4 uur, en uit eindelijk zitten we hier in Colby College! Ik zit hier tot vrijdag! Heb me eigen slaapkamertje, en draadloos internet hahaha!!

Vanavond nog ff gegeten hier, gedouched, en nu lig ik lekker op me bedje!!
Nu maar eens slapen, morgen om 8 uur moeten we weer aan het ontbijt zitten!! Ook de planning van de hele week gekregen, en wordt een druk weekje!

Vrijdag zal ik richting me eigen stekkie gaan in Staatburg NY!!

Nou mensen slaap lekker!! Dikke kus!

  • 03 Augustus 2009 - 10:47

    PA En Ma:

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Maine

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 29881

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: