De laatste dingen zijn geregeld :) - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu De laatste dingen zijn geregeld :) - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

De laatste dingen zijn geregeld :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

07 Juli 2009 | Nederland, Denekamp

Nou gister de een van de laatste loodjes voor Amerika gedaan!!

Naar de Ambassade... wat een drama..

Alle mensen zonder electronische apparatuur mochten voor.. Want wie weet zat er wel een bom in je mobiel.. Maar ja...

Uit eindelijk na drie kwartier voor die ambassade te hebben gestaan, mocht ik ook naar binnen...
Zaten we daar met 40 man in een klein hokje te wachten tot je aan de beurt was..

Nou heel lang wachten eindelijk aan de beurt.. Al met al er 3 uur over gedaan voordat ik weer buiten stond, maar ik krijg me Visum :)!!

Ook heb ik foto's binnen van hoe het huis eruit komt te zien!

Ik kom samen met nog 7 anderen in een soort studentenhuis te wonen! We hebben een gezamelijke keuken, en woonkomer. De badkamer moet je met z'n 4e delen!!

Nu eerst maar eens lekker op vakantie naar Turkije, en dan nog 2 weken genieten van Nederland!!