Laatste dagen.. - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Laatste dagen.. - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Laatste dagen..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

20 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Maine

Hallo,

Maar weer eens eens verhaal.. Had ik net alles getypt van de afgelopen dagen op me hyves. Valt de verbinding weg, en moet ik weer helemaal over nieuw beginnen.. Dus hij word nu maar wat korter dan de eerste die ik heb getypt haha..

Zondag is in elk geval Micky (duitse fellow, woont in Conneticut) op bezoek geweest. ‘s Ochtends om 9 uur zou ze bij ons zijn, en wij (mariska en ik) zouden haar voor de poort op wachten. Nou 9 uur geen Micky, half 10 nog niet, eindelijk om 10 uur was ze er. Ze dacht dat het een uurtje rijden was, in plaats van twee uur..

Haar het huis ff laten zien, en snel ff bij gekletst.. Hierna wezen brunchen bij Everyday, en echte amerikaanse diner, het is net of je in een grease film zit, je mist eigenlijk alleen de rolschaatsen nog.. Hier heerlijke pancakes en een smoothie als ontbijt gehad..

Hierna na de wall-markt geweest, micky was haar zwem spullen vergeten, en het wasdie dag echt warm.. Na wat gevonden te hebben, nog een kleine 20 min gereden naar het Wilcox lake. Hier heerlijk gezwommen en bij gekletst..

‘s Avonds met de hele groep (Paola, Diana, shamoy, masha, Marieke, Mariska, Micky en ik) uit eten geweest. Heerlijk gegeten, en alles was je niet op kunt krijg je mee in een bakje naar huis.. heb je meteen je avond eten voor de volgende dag.

Hierna nog ff een filmpje gekeken in onze living room, en daarna maar eens het bed in gedoken. Ik had Micky beloofd om er ‘s ochtends voor haar uit te gaan ( 7 uur) en dan konden we samen ontbijten en kon zij mij in het Vanderbilt park afzetten, en kon ik terug naar huis hard lopen. Dus ik was netjes ‘s ochtends om 7.15 aan het rennen in het park.

Om 11 uur zouden we een afspraak hebben met laura (onze supervisor hier) maar die was ziek. we dachten we zullen onze dag eens nuttig besteden, ff naar het postkantoor, de winkel en onze was doen in de wasserette, en we waren ‘s avonds om wel geteld half 8 terug.. Ff wasserette is al 10 min heen rijden, een was draaien 30 min, dan nog 30 min in de droger, (hebben hier geen plek voor was op te hangen) en dan weer 10 min naar huis. Dus tsja, hoe krijg je hier een dag gevult..

Dinsdag zijn we naar Bethel geweest, het plaatsje waar vroeger het eerst Woodstock festival is gehouden. We hebben hier het museum bezocht, het monument en de plek waar het festival was.. Snap nu eindelijk waarom pa en me ooms het altijd zo geweldig vonden haha..
‘s Avonds onze left overs van de dag ervoor maar op gegeten haha.. Toch handig die doggie bags hier..

Vanmorge maar weer eens wezen hardlopen.. Een beetje verkeerd gelopen, dat was weer een mile extra.. Wel zwaar hier met al die heuvels, kon me spierpijn van maandag nog wel voelen.. Vond dat ik daarom na vanmorge wel een dagje relaxen verdient had, dus ben samen met Mariska wezen zwemmen in het Taghkonic Lake. 45 minuten rijden van hier, maar was wel een super mooie omgeving, groot meer, en nog redelijk helder ook!!

Nou ik denk dat ik maar eens me bed ga op zoeken.. Tis bijna 12 uur, en morge vroeg om 10 uur een afspraak met Laura, ze is weer beter.. Waarschijnlijk morgen daarna nog richting North Andover, om Hilde en Sanne op te zoeken, en daar de omgeving eens te gaan bekijken!!

En nu net, vanmorge om 6 uur ging ons brand alarm af. Blijkt dat ze hier elke maand een oefening houde, maar deze keer was het geen oefening.. Stonde we in onze pyama's buiten... Echt geweldig.. Eindelijk tegen 7 uur weer binnen, maar ja, slapen heeft nu ook niet echt veel zin meer.. 10 uur een afspraak!! Dus GOEDEMORGEN MENSEN!!!

  • 20 Augustus 2009 - 13:41

    Hilde:

    Leuk! :D Zie je vanavond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Maine

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 29893

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: