de laatste vrije week.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu de laatste vrije week.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

de laatste vrije week..

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar was ik weer… Toch nog wel redelijk wat gedaan deze week. Dinsdag lekker gerelaxt. Beetje wezen winkelen, mijn nieuwe jurk gekocht voor het feest van het werk die we op vrijdag hadden!! Ook nog wel op zoek naar schoenen geweest, maar die kon ik helaas niet vinden.
Verder boodschappen gedaan bij de Aldi, Wall mart etc. Wel geweldig een Aldi hahaha… ’s Avonds laat had Maris met Micky gesproken, en die vroeg of we niet zin hadden om de volgende dag op bezoek te komen.

Dus de volgende ochtend om 10 uur vertrokken we naar New Haven. Waren daar tegen een uurtje of 12. Lekker thee gedronken, en maris had wat lekkers mee genomen voor bij de thee!! Meteen maar ff de foto’s bekeken van Micky van het Whale watchen. Echt super, iets wat ik ook zeker dit jaar nog een keer wil gaan doen!!!!

Na het thee leuten, naar een Park in de buurt gegaan, lekker wandelen. Het was net of je in Frankrijk was, mooi riviertje die er liep, echt wandelpaden etc. Heerlijk de hele middag door het water gelopen op de blote voeten, lekker van het weer genoten.

Wat boodschappen gedaan bij de Aldi.. ja ja, ook in New haven zit die!! Daarna weer naar haar huis geweest, en daarna op naar the Olive Garden. Heerlijk Italiaans restaurant!!! Na het eten bij Micky thuis nog ff thee gedronken, en met het auto’tje weer naar huis!!!

Donderdag was helaas het weer wat minder. Alleen ’s ochtends ff mijn Anderson ID pas laten maken, en daarna lekker achter de computer gezeten, en op de bank een filmpje gekeken. ’s Avonds ff gekookt, daarna me klaar gemaakt, want we moesten natuurlijk nog wel uit!!
Zijn naar Mahoney;s geweest, was best rustig vergeleken met de vorige keer, maar we hebben ons goed vermaakt!!

Vrijdag maar eens uitgeslapen, en pyama dag gehouden!! Om een uurtje of half 4 me maar eens gaan douchen en klaar maken voor het feest!! Het regonition party van Anderson Center. Meer een feestje waar iedereen helemaal netje gekleed gaat, en de werkers die een jubileum hebben in het zonnetje gezet worden. Het begon om half 5 al met een cocktail uurtje, en daarna begon om half 6 het diner/ de speeches. Het aparte van dit feestje was, dat je je eigen drankjes moest betalen bij de bar. Maar ja, voor ons was de rest van de avond gratis (eten) dus dat kon er nog wel vanaf!!

Was nog wel een beetje een tam feestje, dus daarna moesten we natuurlijk nog wel uit. Eerst naar Shadows geweest, maar daar was het niet zo heel druk. Dus maar weer naar Mahoney’s geweest!! Veel mensen van Anderson gingen er ook heen, dus hebben eindelijk wat mensen ontmoet van Anderson.

Vanmorgen weer op tijd wakker, dus ik ben maar weer eens wezen hardlopen! Ik houd het nog steeds vol om dat om de dag te doen!! Iedereen verklaart me voor gek, maar ja, wil ook niet zo’n dikke Amerikaan worden hahaha…

Daarna zijn we bij een real American Football match wezen kijken!! Nou het was wel ff wennen, snapte er op het begin helemaal niks van. Die spelregels ik heb werkelijk geen idee… Maar ja, nu hebben we de hele wedstrijd gezien, ga denk ik toch maar de spelregels maar eens opzoeken, want duidelijk is het me nog steeds niet!!! Maar wel super lachen om te zien!! En die cheerleaders die zijn echt te erg voor woorden!!!

Vanavond met Maris en Louise naar de drive-in cinema geweest!! Echt lachen, zit je daar in je auto’tje, en het geluid via de radio haha.. De films waren niet super goed (the final destination, en 500 summers), maar het idee van de auto bij the drive in, en al die auto;s die naast elkaar staat, echt lachen!!!

En dan ga je heerlijk naar je bed, en dan heb je ’s nachts om 2.40 een fire drill!!! Heerlijk weer, sta je daar gezellig met je autistische buren buiten! Deze keer maar wel ff eerste een trui en trainingsbroek aangetrokken, en niet zo in me pyama naar buiten gegaan haha…

Nou vandaag genieten van de laatste dag vakantie!!!

  • 18 September 2009 - 14:53

    Anne:

    hey lekker genoten nog van je laatste vrije tijd daar... heel veel succes met het werken en ik hoor snel hoe het je bevalt!!!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 29885

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: