druk weekje... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu druk weekje... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

druk weekje...

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 November 2009 | Verenigde Staten, Staatsburg

Wat een druk weekje deze week. Het was alleen maar werken, werken, werken, dagje vrij, en nog eens werken.

Maandag en dinsdag waren normale dagen op het werk. Woensdag moest ik al vroeg me bedje uit, want had een vroege shift. Aangezien het donderdag thanksgiving was, hadden de kerels woensdag al vrij! Wat van de kerels zouden naar huis heen gaan, dus ’s ochtends konden we niet weg, omdat we moesten wachten tot ze opgehaald werden.

Woensdag avond ff een mon chou taart gemaakt, aangezien we de volgende dag met wat huisgenoten een thanksgiving lunch zouden hebben!! Daarna snel onder de douche, en met Diana en Louise naar de bios. De nieuwe Twilight movie bekijken… En wat kan ik er slecht tegen dat de film een open eind had!!!!
Daarna door naar Mahoney’s, thanksgiving eve vieren!! Ze hadden de hele tent al versierd met kertlampjes, kerstboom etc, zag er erg leuk uit!!! Was gezellig druk, en de Bud Light Lime smaakte weer goed hahaha…

Donderdag ochtend er redelijk op tijd uit, wou niet zo heel goed lukken na het avondje er voor, maar een douche doet wonderen hahaha…
Helaas kon ik niet naar Rhode Island bij Ilja thanksgiving vieren, want moest de volgende dag weer om 8uur werken, en zou er ’s avonds anders pas erg laat weer zijn, en het is 4 uur rijden, dus dan maar thuis..
De lunch was wel erg gezellig!! En zat goed vol!! Daarna toch maar eens gaan schoonmaken. Moet het toch een keer doen deze week, en waarom niet op me enigste vrije dag. Daarna heerlijk de hele dag op de bank gelegen en films gekeken!!!

Vrijdag de hele dag gewerkt, van 8 uur ’s ochtends tot 10 uur ’s avonds. Was een lam dagje, want de kids zouden weer thuis komen, dus we konden niet echt weg.
Zaterdag morgen weer een vroege dienst. Zou om 4 uur weer naar huis gaan. Een van me kerels besloot om me collega te gaan slaan, dus we hadden een take down. We waren met 3 vrouwen aan het werk, en konden hem nauwelijks houden. Al voor 10 min op de grond toen toch maar Josh gebeld, dat hij moest komen me collega’s waren er moet. Hij kwam er aan met 5 min. Toen hij er uiteindelijk was, was Rodney weer rustig.

Me andere twee collega’s wilden niet meer alleen werken, dus ik moest blijven tot Rodney in bed zou liggen. ’s Avonds wilden we toch naar de Thanksgiving Parade in Pine plains, toen iedereen de schoenen en jassen aan had konden we de sleutel van de Bus niet vinden, en konden we niet weg. Bleek nou dat de collega die ’s ochtends had gewerkt de sleutels in z’n broekzak had gestopt omdat we gingen wandelen, en daarna niet meer terug had gehangen… Erg slim ;)!!

Gister een normaal dagje gehad, en m’n normale 8 uur gewerkt. Gister ook begonnen met the Monthly summary. Een soort samenvatting wat een kind die maand allemaal gedaan heeft, en of hij voor uit gaat. Nou in evalueren zijn ze in elk geval niet goed in, Wat een simpel verslagje niet normaal.. Maar ja, go with the flow!!

Van de week gelukkig weer een normale week, en eindelijk weer me twee vaste dagen vrij, me donderdag en vrijdag!!! Ook me manager komt vandaag weer terug, en we krijgen vandaag een extra collega die de aankomende maanden bij ons gaat werken. Dus we zullen zien hoe het gaat, en we zullen zien hoe me manager erop gaat reageren dat die twee kerels weg zijn dankzij mij!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 29887

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: