ff een update - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu ff een update - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

ff een update

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Januari 2010 | Verenigde Staten, Staatsburg

Nou is weer ff een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb, en dan moeten we dat maar weer eens doen!!

Nou vorige week donderdag heerlijk uitgeslapen. Daarna moest ik toch echt beginnen met me schoonmaak. Louise kwam er mee dat er mieren in ons voorraad hok liepen, en aangezien niemand tijd had, dacht ik doe ik er dat ook maar ff bij. 2 vuilniszakken met rotzooi weg gegooid, hadden mensen het maar op hun rek of in hun kast moeten zetten!!!
Stofgezogen, gedweild etc. Toen ik daar mee klaar was, en onze keuken naast het voorraad hok zat, dacht ik kan ik dat ook wel ff doen, aangezien onze schoonmakers beneden volgens mij niet dweilen, of ik heb het in elk geval nog nooit gezien!!

Daar mee klaar, maar ff de badkamer boven gedaan, en de hal en de trap!! Toen eindelijk klaar, en maar ff gerelaxed voor de tv. Later ff lekker pasta gekookt voor mariska en mij! ’s Avonds nog maar ff een filmpje gekeken.

Vrijdag morgen op tijd naar de bank geweest, moest geld op mariska’s rekening storten zodat we de vakantie konden boeken. Daarna snel naar huis, eten, en toen met onze twee Amerikaanse vrienden schaatsen. Marc heeft geijshockeyd en kon erg goed schaatsen, aangezien Tommy sinds z’n 6e niet meer geschaatst had was ie niet erg goed haha.. Maar werd langzaam beter.. Maris en ik konden zo in sterren op het ijs hahaha… Was heerlijk rustig op de ijsbaan, 2 andere mensen, dus ideaal!!!

Daarna nog ff bij de diner koffie en warme chocolade melk gedronken. Thuis gekomen heb ik voor Mariska pannenkoeken gebakken. Hadden niet helemaal het goede meel, was namelijk Whole Wheat, en niet onze witte bloem. Maar toch waren ze best lekker!!
’s Avonds nog naar de bios geweest, naar it’s complicated. Was druk in de zaal, maar het is echt hilarisch hoe Amerikanen reageren of films, en hun gelach, commentaar etc. Film was leuk, maar de rest was helemaal lachen hahaha…

Zaterdag en zondag weer lekker gewerkt. Niks bijzonders op het werk. Alleen zondag avond kwamn Addison weer, z’n moeder had hem mee genomen voor een dagje uit. Had hij zich toch in de broek gepoept. Dan is het toch wel ff minder om te assisteren bij het douche… Maandag morgen hoorde Maris alleen dat haar oma erg slecht was, en dat ze naar huis zou moeten. Maandag morgen de verzekering en alles gebeld in de ochtend, en ze zou dan dinsdags een vlucht terug pakken. Dus dat was allemaal wel ff erg kut, maar ja, het hoort er helaas bij.

Dinsdag morgen heb ik Maris naar de trein gebracht, en heeft ze de trein en vliegtuig gepakt terug naar nl. Toch wel ff anders nu ze tijdelijk weg is. Geen thee leuten ’s avonds, filmpjes kijken, en moet alleen m’n work out dvd doen haha…
Woensdag morgen om 8 uur ging ons brand alarm af. Ik naar beneden in m’n pyama, maar zag niks geen brand, dus ben maar weer naar me bed gegaan haha. Diana en Louise waren wel verder naar buiten gelopen, en Miguel (maitenance) vertelde dat de stoompijpen waren geknapt en onze kelder stond vol met stoom.
Woensdag nog weer ff lekker gewerkt. Moest koken, wat ik na zondag maar de hele week heb gedaan haha. Moest pork chops (karbonades) maken. Aangezien ze hier alles in de oven bakken wel ff wennen, maar waren erg lekker. Pork chops met honey bbq sauce. Heerlijk!!!

Donderdag morgen maar ff me kamer een beetje opgeruimd. Ff geskyped met Micky, Ouders, Anne. Moet zo af en toe natuurlijk wel ff goed bij gekletst worden haha. Wou eigenlijk naar de Gallaria om te checken of ik lenzen kon krijgen. Had met Marieke afgesproken dat ik met haar zou eten ’s avonds etc, dus haar ff gesmst of ze mee wou naar de gallaria. Maar toen marieke thuis kwam bleek dat zij haar lenzen ook al geprobeerd had hier te krijgen, maar je moest een dokters briefje hebben, en kost hier iets van 120 dollar om die te krijgen, dan de lenzen nog etc etc. Dus doen we maar niet. Dus paps en mams moeten maar ff wat opsturen.
’s Avonds met Marieke wezen eten bij Coco’s. Was wel lekker, salade, met soort broodje, en een dessert. En we hadden maar besloten dessert te delen, dus we hadden chocolat brownie cheescake, en peanut butter crunch cake. De chocolat brownie cheesecake is toch wel me favoriet hahaha!!! Thuis gekomen nog ff Pearl harbor gekeken. Blijft toch een mooie film haha…

Vrijdag poging gedaan tot uitslapen. Maar aangezien ze bezig waren in onze kelder, en ze volgens mij gaten door de muur aan het boren waren, wou dat niet helemaal lukken. Nog maar ff gemsnt met Miranda, en geskypt met Micky. Toen maar ff gedoucht, en naar Kingston gereden om boodschappen bij de Aldi te doen, en ff gewinkeld. Nieuwe broek en trui gekocht.
’s Avonds nog maar weer eens lekker uit eten geweest, en naar de film geweest. (Book of Eli) Thuis gekomen nog ff tv gekeken, en maar eens naar bed gegaan. Had weer First shift, 8 uur beginnen, en tot 8 uur ’s avonds werken. De ouders, zussen + hun kids, kwamen een van de bewoners bezoeken. Wat een kippenhok voor 3 uur lang. Nog ff naar Trevor Zoo geweest, eten koken, en toen was me dienst weer voor bij. Zou eigenlijk met Marieke in stappen gaan, maar die was niet goed te pas, en ik eigenlijk toch wel moe, en lag om 10 uur al lekker in me bedje haha!!! Heerlijk in coma gelegen tot 10 uur vanochtend. Had me slaap vast nodig hahaha…

Nou vrijdag Maris op halen van het vliegveld, en verder nog niet echt plannen voor van de week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 29881

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: