Terug van vakantie.. genoeg gebeurt.... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Terug van vakantie.. genoeg gebeurt.... - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Terug van vakantie.. genoeg gebeurt....

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 Maart 2010 | Verenigde Staten, Staatsburg

Nou ff weer een update… Tis al weer bijna twee weken geleden dat ik wat geschreven heb.
Nou dinsdag 2 maart begon het gewone leven weer. Op het werk was er weer heerlijk veel gebeurt. Tommy bleek op non-actief te zijn gezet aangezien die een Skip training gemist had, en hij niet helemaal eerlijk er over was geweest. Linda was ook op non-actief gesteld, aan gezien één van de nieuwe collega’s of een invaller haar had aangegeven voor iets, wat gewoon nergens op slaat toen ik de verhalen hoorde…

Dus het is weer, mijn manager, 2 nieuwe mensen en ik!!! Ben al weer begonnen met over time, elke zaterdag werken van half 9, tot half 9!!! Hopelijk komen er snel nieuwe mensen bij, of hopelijk komt Linda snel terug……

Nou de week dat ik weer was van Miami voelde ik me toch nog niet helemaal lekker. Donderdags toen ik vrij was, toch maar ff naar de dokter geweest en ff twee antibiotica kuren gekregen, verkoudheid etc. Moet zeggen dat ik tijdens de kuur een stuk minder verkouden was, en nu ik weer klaar ben met de kuur komt de verkoudheid net zo hard weer terug… Beetje jammer!!!

Donderdag middag nog maar ff naar de film geweest, moest Avatar nog steeds zien!!! Erg mooie film moet ik zeggen!!
’s Avonds om 6 uur hier moest ik natuurlijk nog wel ff naar huis bellen, want moeders werd 50!! Het ergste was, toen ik belde ik eerst 3 keer me naam moest zeggen toen me broer op pakte, en zo genaamd kon ie me niet horen… :P!!!
Moeders gelukkig helemaal blij, en me vriendinnen kwamen net binnen gelopen zei me moeders en Sarah kostuums!!! Dames super leuk dat jullie dat hebben gedaan, ondanks dak niet thuis ben!!! ‘

Aangezien ik van moeders nog een borrel en een gebakje moest eten op haar verjaardag, en de borrel helaas niet mocht met de antibiotica, moest ik toch nog maar ff snel een taart maken. Dus maar ff cheese cake gemaakt, maar was uit een pakje, en helaas niet echt lekker!!! ’s Avonds samen met Maris, Julio en Diana een filmpje gekeken!! The box, nou wat een slechte film zeg!!!

Vrijdag middag kwam Julio nog weer ff langs. Aangezien ik me nog steeds niet helemaal lekker voelde, en hij bezorgd was na ik verteld had van het vliegtuig moest ik goed eten. Dus ging die voor me koken haha.. Lobster en shrimps hahaha… Was wel lief van hem haha…
Vrijdag avond was hier de première van Alice in Wonderland in 3D!! Daar moesten Maris en ik natuurlijk nog wel naar toe!! Dus gezellig tussen al die gekke Amerikanen gezellig die film gekeken. Was erg mooi gemaakt met de 3D!!!
Verder het weekend niet zo veel bijzonders. Zaterdags 12 uur gewerkt, was super moe ’s avonds!! Dus na een filmpje lekker me bed in gedoken!!! Zondag avond was er een akelig alarm aan het piepen bij de buren en beneden in de hal. Ik kon het gepiep in mijn kamer nog horen, dus maar besloten om een nachtje in een andere kamer te slapen. Was namelijk ook al aan het denken om te verhuizen naar die kamer. Kamer is aan de achterkant van het huis, dus meer rust… Kamer was groter, en zo heb ik ook geen last van het lawaai wat van beneden komt, of van de woonkamer. En die kamer heeft en super mooi bed, en kast erin staan! Dus ff een test nacht gedaan en het sliep wel erg goed!! Nacht er na nog ff test geslapen, en toen maar besloten om te verhuizen!!
Heb er de hele week overgedaan, maar donderdag was ik eindelijk helemaal klaar met alles verhuizen!!
Verder heeft Shamoy nog een poging gedaan tot koken om 11 uur ’s avonds!! Is ze ondertussen toen ze een pannetje met olijfolie op het vuur had staan ff met marieke staan gaan kletsen, en toen ging ons brand alarm af. Ik was boven, en aangezien we geen buren meer hebben moest het wel een echt alarm zijn!! Wij snel naar beneden, hele keuken blauw!! Al snel door dat het dat was, ramen geopend, en maar naar buiten gegaan!! Health en safety gebeld dat alles goed was, maar als nog kwam er een brandweer wagen, auto’s etc. Na een check mochten we het huis weer in!!

Donderdag middag nog ff wezen lunchen bij Pete’s famous. Had Maris beloofd als ik er weer zou komen, zou ik een stuk taart voor haar mee nemen!! Die zijn echt heerlijk daar!!
Toen ik eenmaal thuis was ’s avonds vond ik het wel een beetje dom dat ik voor mezelf niks mee had genomen. Aangezien ik beloofd had om ook nog bier te halen, moest ik ook maar ff taart halen. Maris ging gezellig met me mee hahaha..
Donderdag ochtend was me antibiotica kuur afgelopen, dus ’s avonds werd natuurlijk borrel avond, met een filmpje!! Maar eerst nog maar ff erg gezond gekookt. Maris heeft de salade gemaakt, en ik gebakken champignons in kruidenboter, en toen nog ff kaas er overheen en ff in de oven!! Was echt een super heerlijke maaltijd, al zeg ik het zelf!! ’s Avonds heerlijk genoten van me biertjes, films waren wat minder maar was wel weer een gezellig avondje!!

Vrijdag morgen maar ff grote schoonmaak gehouden in de badkamer. Daarna foto’s uitgezocht voor marieke’s afscheidskado, en met Maris naar de CVS geweest om de foto’s uit te printen. Ff een mooie collage gemaakt!!Tegen 4 uur was micky ook gearriveerd. Helaas regende het, maar hadden we een goed excuus voor een filmpje!!!
Om 6 uur was Ilja er!! Nou ff lekker bijgekletst met iedereen, en toen was het klaar maken voor Marieke’s afscheidsfeestje. Gingen gezellig met z’n allen eten bij een restaurantje in Poughkeepsie! Daarna door naar mahoney’s om verder te feesten. Mathew (kerel die marieke heeft leren kennen in Miami) wou een soort shot drinken. Guinness bier met bayleys!! Ben niet zo goed in bier atten, dus heb het maar in meerdere slokken gedaan hahaha… Tegen 3 uur waren we weer thuis en kwam marieke nog met een cheesecake aanzetten voor ons. Dus toen moest er nog thee gedronken worden en cheese cake gegeten worden!! Om half 4, 4 uur maar me bed in gedoken, aangezien me wekker weer om 7.15 ging!! Heerlijk een 12 urige shift gewerkt zaterdag. Wat was ik moe ’s avonds.
Maar had min of meer beloofd om mee uit te gaan. Ben naar Newburgh geweest, naar een soort R&B/Latin club/restaurant. Super cool, grote vierkante bar, 1 kant een heel groot aquarium met koraalrif, dikke vissen etc. Zag er echt super mooi uit!!! Daarna nog ff naar Mahoney’s, en rond half 4 lag ik eindelijk in me bedje!!

Had geluk dat Maris me ’s ochtends smste dat de tijd was verzet!! Wist ik veel.. Nou maris wist het ook niet!! Helaas moest ik dus me bed al weer uit. Zondag avond lekker ‘op tijd’ me bed in gedoken. Tsja was is op tijd hier, was pas 11 uur weer van me werk!!! Vandaag werd ik gewoon pas om 12 uur wakker. Dus het was me bed uit, douchen, en ook al weer naar me werk.

Op het werk eigenlijk niet veel bijzonders. Voor van de week woensdag avond nog ff in stappe met Maris, het is St Patricksday, en moeten dat toch nog wel ff mee gemaakt hebben. Gaan het niet super laat maken, want donderdag gaan we op pad. Ff richting Cape cod, en dan naar Hilde. En vrijdag gaan we nog naar een concert van Michael Buble. En dan zaterdag ochtend weer richting huis, en werken om 2 uur!!! Dus al weer een drukke planning voor de vrij dagen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 29874

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: