Nog een paar maantjes... - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Nog een paar maantjes... - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Nog een paar maantjes...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

16 Juni 2009 | Nederland, Denekamp

Hoi hoi,

Nou druk bezig met de laatste voorbereidingen!!

M'n vliegreis is geboekt, sinds zondag weet ik dat ik ga werken bij Anderson Center for Autism, in dit ligt in Staatsburg NY!

Ik kom volgens mij in een appartement wat daar vlak in de buurt ligt of zelfs op het terrein zelf, daar ben ik nog niet helemaal achter!!

Nog ff een paar weken werken, lekker op vakantie, en dan 2 aug. op het vliegtuig!!

Ik vlieg via dublin naar USA!!

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Denekamp

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 29917

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: