Relaxt weekje - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Relaxt weekje - Reisverslag uit Staatsburg, Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Relaxt weekje

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 Mei 2010 | Verenigde Staten, Staatsburg

Nou deze week was wel heerlijk relaxed. Moest 3 dagen werken, en dan had ik weer 3 dagen vrij. Zaterdags op het werk niks bijzonders. Zondags was het heerlijk weer, dus zijn we met alle kerels wezen vissen!! Mijn collega’s hebben me maar ff geleerd hoe te vissen haha… Wel jammer dat ik alleen maar wier gevangen had hahaha.. Maar gelukkig was Silas daar ook erg goed in hahaha….

Maandag en dinsdag niet zo heel veel gedaan op het werk. Maandag waren 2 van me kerels niet helemaal goed te pas, dus konden we niet weg, en dinsdag was het zo warm dat het eigenlijk te warm was om buiten wat te gaan doen.
Maar aan de ene kant heb ik zo wel mooi de tijd om mijn 2 nieuwe collega’s in te werken. Me manager heeft me aangewezen om hun Mentor te zijn samen met haar. Aangezien mijn Manager meestel ’s ochtends werkt, mag ik ’s avonds alles gaan uit leggen over alle Boeken en papieren die we moeten in vullen. Maar de nieuwe collega’s willen erg graag alles leren, dus het is wel leuk om te doen!!!

Dinsdag morgen echt afscheid genomen van Diana. Die vloog dinsdag avond weer terug naar huis, en had haar ILEX jaar er weer op zitten. Wel raar dat zij nu naar huis gaat, je bent zo gewend dat ze hier woont. Maar ja, er wonen nog genoeg mensen hier, en er komen er waarschijnlijk nog 2 bij.

Woensdag was echt een super super warme dag. Minstens 35 graden als het niet warmer was. Met julio met de boot mee geweest. Nog ff wezen tuben, en het was zo warm dak zelfs ben wezen zwemmen in de Hudson haha… Eind van de middag weer afgezet, en nog ff lekker gerelaxt in de achter tuin, waar ik me toch een portie dood ben geschrokken. Kwam er opeens een dik hert uit de bosjes gesprongen, en begon opeens te blazen en te doen. Schrok me rot van dat beest, maar hij was ook snel weer verdwenen gelukkig!! Verder ook ontdekt dat we groenachtige vuurvliegjes hadden haha… Dacht eerst zit er iemand in de bosjes met een groen lampje te knipperen, maar dat bleek dus niet zo te zijn hahaa….

Donsdag lekker lam dagje. Met Maris naar Sex and the City 2 geweest in de Gallaria. Daarna uit eten, en lekker ’s avonds op de bank met een filmpje. Julio kwam nog ff langs een biertje drinken. Maris heeft ’s avonds ook onze vliegtickets terug naar Nederland geboekt. Ik wil alleen nog niet weten wanneer, word er nu al depressief van als ik er aan moet denken….. Ook heef Maris onze hele roadtrip uitgezocht. En het word Las Vegas, Grand Canyon, LA, San Francisco en dan nog een weekje Hawai. Komen we 25 augustus weer terug hier, en komen we vrijdag de 27ste weer aan in Nederland. Ja helaas ik weet de datum al. Maar ja, nog maar niet aan denken, eerst nog genieten hier de laatste 3 maand.

Vrijdag morgen eerst hard gelopen, en daarna met julio, marshela en Evan met de boot weg geweest. Zijn naar Kingston gevaren naar de brug, ff gezwommen daar, aangezien iedereen elkaar die boot uit gooide. Daarna wezen eten bij Rosita’s in Kingston. Bootje aan leggen, en wandelend het terras op haha. Heerlijk Mexicaans eten.
Thuis gekomen had Maris lekker avond eten gemaakt. Nou je gemaakt…. Zelf gekocht brood, met zelf gekochte aardappel salade hahaha.. Toevallig was Julio in de buurt van ons huis, want hij had nog gewerkt, en kwam nog ff langs om weer een biertje te drinken. Om 9 uur hebben we hem het huis uitgezet, want maris en ik wilden weer naar de film. Nu naar Letters from Juliet. Erg leuke film.

Zaterdag morgen maar weer wezen hardlopen, aangezien ik de hele week al om 7 uur ’s ochtends wakker ben, en het niet uit maakt welk tijdstip ik me bed in rol. Moet toch wat nuttigs doen met me tijd hahaha….

Op het werk niet veel bijzonders. Wezen bowlen met me kerels. Ze vonden het wel erg leuk. Nou nog 4 dagen werken, en ik heb ook al weer vrij. Als het goed is moet het wel een leuke week worden op het werk. Maandag is het Memorial day, en gaan we naar een Cook out, en waarschijnlijk vissen, dinsdag gaan we naar het circus, hopelijk gaat het allemaal door.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staatsburg

Ilse

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 29953

Voorgaande reizen:

13 Maart 2013 - 13 Maart 2015

Update vanuit Ghana!!!

10 Maart 2013 - 13 Maart 2014

Ghana

02 Augustus 2009 - 29 Januari 2011

ILEX

08 September 2011 - 30 November -0001

South America

Landen bezocht: