Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ilse Lat - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: Ils

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou deze week was wel een rustig weekje op zich!
Maandag morge lekker wezen ontbijten bij Dunkin Donuts haha, en daarna om 12 uur hadden we onze huis meeting, om ff nieuwe dingen af te spreken!!!
Maandag op het werk was ff niet zo rustig, maar op zich wel okay. Een van de jongens in mijn huis had een take down, van 10 min! Drie man hem op de grond gehouden, tering wat was die kerel sterk!! Daarna met een van de jongens wezen fietsen buiten. Wou die niet luisteren dat ie zachter moest gaan in de bocht, komt ie met zijn pedaal op de grond, en valt van z’n fiets! Mooie schaaf wond op zijn elleboog en heup. En wat moet je dan in Amerika…… Papieren invullen, en nog meer papieren in vullen… Ach ja, het hoort erbij hier in the US!!

Dinsdag en woensdag gewoon normale dagen op het werk, ging allemaal z’n gangetje!!

Donderdag ochtend maar eens met me auto naar de Garage geweest. Of ja, eerst bij een Auto onderdelen zaak nieuwe remmen etc gekocht voor me auto, en daarna naar de garage om het er op te laten zetten!! Maar me remmen doen het nu weer helemaal geweldig!!!
’S Avonds met Marieke, Diana en Chuck en Josh naar een Haunted House geweest. Dankzij Chuck zijn connecties konden we gratis naar binnen. Aangezien dat iedereen toen nog geld had en het niet al te laat zijn, zijn we ook nog naar Skull Island geweest. Een soort attractie park achtig iets.. Maar wel super lachen. Ik moest ook nog eens op het podium komen, en gezellig mee doen met de show!!! Was wel lachen!! Maar het leukste was nog Marieke’s zenuwachtige lachje de hele avond haha…. Je mag best bang zijn hoor Marieke :P!!!

Vrijdag heerlijk uitgeslapen, en lang in bed gelegen!! Daarna hebben Maris en ik maar eens onze kleren gewassen, naar de Dollar Store geweest om wat dingetjes te kopen, en naar de Emergency One geweest om onze eerste Hepatites B shot te halen, post kantoor geweest en nog naar de bieb!! Toen we eindelijk thuis waren was het ondertussen al na vijven. Lekker film avond gehouden.

Zaterdag morgen ging lekker om 6.30 de wekker, en nog ff blijven liggen, en toen om 7.15 op weg naar het werk. Zouden met het werk naar een soort feestje gaan, maar werd afgelast omdat het heel iets motregende buiten.. Tsja de cliënten hier in Amerika mogen niet nat worden, ze zijn hier van suiiker… Dus helaas geen party voor onze kerels…

Zaterdag avond moesten we natuurlijk wel Halloween vieren, net zoals alle Amerikanen. Me ouders hadden me carnavalspakje mee genomen, en die kon ik dus mooi aantrekken!! ’s Avonds zijn we eerst naar een Halloween feestje geweest van RWW ofziets, als ik het goed heb! Was een soort Heineken Music hall, en er was een live bandje!! Helaas was het er niet heel druk, er waren eigenlijk te weinig mensen voor die grote hal vond ik! Daarna door geweest naar Mahoney’s, daar was het wel druk, en er was wel een leuke band aan het spelen!! Dus de avond eindigde wel leuk!!!

De tijd werd verzet ’s nachts dus had heerlijk een uur extra om te slapen!! Zondag weer wezen werken, was een rustig dagje! Een van de kerels was naar huis, dus we zaten met 3 staff op 4 kerels, dus was een heerlijk rustig dagje!!!!